0 €
Robotický vysávač
Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60 - white
Diskusia Robotický vysávač Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60 - white
Lucia (14. 10. 2024 13:49)
Erika (18. 10. 2024 11:25)
Dobrý den,
zkontrolujte prosím, jestli není nárazník opravdu zaseklý a volně se hýbe a vrací. V případě, že zaseklý není, bude nutná reklamace. S pozdravem Robotworld
Gabriel (13. 06. 2024 10:57)
Veronika (14. 06. 2024 16:20)
Dobrý deň,
pokiaľ nebol robot tak dlho nabíjaný, bude nutné vymeniť batériu za novú. Došlo k nevratnému poklesu kapacity čo je nevratné. Krásny deň
Daniela (26. 03. 2024 11:49)
Julia (26. 03. 2024 13:36)
Dobrý den,
v takovém případě by bylo nejlepší odeslat zařízení na servis. Pěkný den :)
Danica Kodčiková (22. 03. 2024 16:52)
Julia (26. 03. 2024 09:05)
Dobrý den,
filtry jste měnila pravidelně?
Ján Sučan (01. 03. 2023 13:12)
Lukáš (01. 03. 2023 14:02)
Dobrý deň, áno, keď má robot nádobku na vysávanie, tak iba vysáva.
Fero (07. 05. 2022 19:32)
S pozdravom
Martina (09. 05. 2022 10:39)
Dobrý deň, tento model 5 GHz Wi-Fi nepodporuje, nutná je 2,4 GHz.
Juraj Majerech (02. 01. 2022 19:00)
Martina (05. 01. 2022 21:12)
Dobrý deň, pri tomto modeli by sme odporučili robota do jednotlivých izieb prenášať a spúšťať zvlášť. Tým docielite kompletné upratovanie jednotlivých izieb. Pokiaľ robotovi necháte celkový priestor otvorený, môže sa v priebehu upratovania stať, že Vám robot bude náhodne prechádzať z miestnosti do miestnosti bez toho, aby mal kompletne upratané.
Martina (13. 12. 2021 19:32)
Martina (14. 12. 2021 09:22)
Dobrý deň, keďže tento náhradný diel nemáme na sklade, odporučili by sme opýtať priamo u výrobcu na podpore stránkach Rowenta.
Daniela (08. 03. 2021 09:07)
Lukáš (08. 03. 2021 09:19)
Dobrý deň, tvrdé podlahy určite nie sú problém.
Marek (07. 01. 2021 20:32)
pri nastavení na prog. Methodic po vybití baterie sa robot vráti do stanice, po nabití sa však už do ďalšej práce nepustí aj napriek tomu, že všetko ešte nepovysával. V čo je problém?
Ďakujem za odpoveď.
Mia (04. 12. 2020 19:55)
Stanislav (04. 12. 2020 11:21)
Ďakujem za info.
Michal (04. 12. 2020 11:59)
Dobrý deň, je možné, že je upchaná dierka, ktorá slúži na to, aby mohla voda odtekať z nádržky. Skúste ju prefúknuť a robota pustiť. Ak to nepomôže, bude potrebná reklamácia.
Katka (17. 11. 2020 20:29)
Michal (18. 11. 2020 10:15)
Dobrý deň, áno, je. Táto funkcia je už štandardom, napr. aj u rádovo lacnejších modeloch (všetkých značiek), takže preto sa o nej v popise výrobca špecificky nezmieňuje.
Matus (30. 06. 2020 15:07)
chcel by som sa spýtať či vie uvedený model aj samostatne vysávať alebo stále stiera aj mop.
Ďakujem
Michal (18. 11. 2020 11:01)
Dobrý deň, mop je len nasadzovací, takže keď ho nenasadíte, tak bude len vysávať.
Pavol (09. 06. 2020 09:54)
Martina (09. 06. 2020 10:17)
Dobrý den, tento model by měl zvládnout i lesklou dlažbu.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.