SIDE-symbo-30
SIDE-symbo-30

predlzena zaruka

Férové poistenie predĺženej záruky

až na 5 rokov

 
Elektrické spotrebiče iste plánujete používať aj po uplynutí 2-ročnej zákonnej záruky, kedy pravdepodobnosť výskytu porúch na spotrebičoch výrazne rastie.
Opravy sú dnes drahou záležitosťou a u väčších spotrebičov zaplatíte už za príjazd opravára a úvodnú diagnostiku porúch.
Pokiaľ nemá opravár potrebný náhradný diel, zaplatíte ďalšie peniaze za jeho opätovný výjazd.
Spotrebič ešte nie je opravený, ale Vy už ste o niekoľko desiatok eur chudobnejší.
Poistenie predĺženej záruky Vás týchto problémov a nákladov zbaví.

Výhody pre Vás:

  • - Chráni prístroj v porovnateľnom rozsahu ako zákonná záruka výrobcu.
  • - Plynulo nadväzuje na zákonnú záruku.
  • - Možnosť predĺženia záruky o 12, 24 alebo 36 mesiacov.
  • - Nulová spoluúčasť, nič nedoplácate.
  • - Hodnotu plnenia neznižujeme o amortizáciu, náklady hradíme až do výšky obstarávacej ceny.
  • - Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
  • - V prípade neopraviteľnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový prístroj porovnateľných parametrov.
  • - 100% záruka vrátenia peňazí
    • - V prípade, že o spotrebič prídete ešte počas zákonnej záruky, napríklad vrátením, výmenou alebo úplným zničením, dostanete celé poistné späť.

Zabudnite na drahé opravy a náhle výdavky na ne:

  • - Neplatíte za diagnostiku (bežne 20 - 60 €)
  • - Neplatíte za prácu servisných technikov (bežne 20 - 30 € za hodinu práce)
  • - Neplatíte za náhradné diely (niekoľko stoviek eur, napríklad základná doska u robota až 300 €)

Opravíme či vymeníme za nový:

V prípade poruchy sa pokúsime spotrebič opraviť. Ak je oprava nemožná alebo neekonomická, dostanete na výber spotrebič porovnateľnej kvality a parametrov. Následne Vám ho dopravíme až domov. Ak si vyberiete výrobok s vyššou obstarávacou cenou, len doplatíte cenový rozdiel.

Bez amortizácie a spoluúčasti:

Na nákladoch súvisiacich s odstránením závady alebo výmenou spotrebiča za nový sa nijako finančne nepodieľate. Kompletne ich hradíme my, a to až do výšky obstarávacej ceny spotrebiča.

Jednoduché hlásenie poruchy:

V prípade, že sa v priebehu poistenia vyskytne na spotrebiči porucha, oznámite to jednoducho použitím QR kódu na zmluve (údaje sa automaticky načítajú do webového formulára), vyplnením formulára na www.hlaseniskod.cz alebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Predĺženú záruku u nás môže získať fyzická aj právnická osoba.

Predzmluvné informácie a všeobecné poistné podmienky nájdete pod nižšie uvedenými odkazmi:

- predĺžená záruka fyzickej osoby

- predĺžená záruka právnickej osoby

Poistiteľ produktu

Poisťovňa AWP P&C Česká republika - odštepný závod je poistiteľom tohto produktu. Asistenčná spoločnosť AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je sprostredkovateľom služieb poisťovateľa, vybavuje pre poisťovňu likvidačné služby a prevádzku asistenčného centra. Logo Allianz Assistance bolo použité s vedomím AWP P&C SE, so sídlom 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francúzska republika, ktorá je jeho vlastníkom.