Záručné a reklamačné podmienky

Všetky opísané skutočnosti sa riadia Občianskym zákonníkom a Zákonom o ochrane spotrebiteľa v Českej republike v platnom znení.

V prípade zakúpenia tovaru v rámci podnikateľskej činnosti sa riadime rovnakými pravidlami ako v Občianskom zákonníku Českej republiky.

Prevzatie zásielky

Kupujúcemu je odporúčané nepreberať od prepravcu poškodenú zásielku a kontaktovať naše reklamačné oddelenie. V prípade prevzatia poškodenej zásielky bude k reklamácii pristupované v spolupráci s prepravnou službou. Po prevzatí tovaru je odporúčané tovar bez zbytočného odkladu skontrolovať a prípadné zistené chyby čo najskôr oznámiť písomnou formou na e-mail: info@roboticky-vysavac.sk alebo telefonicky +420 774 810 810 (najrýchlejšie riešenie) alebo poštou na adresu: ROBOT WORLD s.r.o., Poděbradská 261/61, 198 00 Praha 9, Česká republika.

Záručné podmienky

Záručná doba na výrobky je 24 mesiacov. Záruka sa vzťahuje na zjavné výrobné chyby a nefunkčné súčasti. Záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia spôsobené nevhodným používaním, preťažovaním prístroja, na rozbitie alebo narušenie prístroja nevhodnou a neopatrnou manipuláciou alebo použitím neprimeranej sily.

Pri tovare predávaného za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na chyby, pre ktoré bola nižšia cena dohodnutá. Ak je záruka na bazárové produkty nižšia, je to uvedené ako pri výrobku pri nákupe, tak na nákupnom doklade.

Vybavenie reklamácie

Pre výrobky značky iRobot, LG, Samsung, iClebo, CleanMate, Ecovacs, Dolphin, Zodiac, Aquabot, Hexagon, Aquatron, Lizard, Ambrogio, Robomow zabezpečujeme bezplatný zvoz (zvoz je uskutočnený medzi 8-18:00, presný čas zvozu nie je možnosť určiť), kedy si pre Váš reklamovaný výrobok príde vodič, odvezie do autorizovaného servisu danej značky a po oprave privezie späť k Vám domov. Pri objednaní zvozu nám stačí zavolať na telefónnu linku +420 774 810 810 alebo napísať na e-mail info@roboticky-vysavac.sk, kde Vám radi zvoz objednáme. K objednaniu zvozu je potrebné nahlásiť číslo nákupného dokladu, adresu zvozu, deň zvozu a telefónny kontakt. Výrobok k reklamácii je potrebné zaslať vyčistený spolu s popisom vady a kópiou nákupného dokladu alebo kópiou záručného listu.

V prípade reklamácie výrobku je možnosť sa obrátiť priamo na autorizovaný servis. Príslušný autorizovaný servis Vášho výrobku Vám oznámia naši operátori ako na info linke +420 774 810 810, tak aj na e-maile info@roboticky-vysavac.sk. Výrobok k reklamácii je potrebné zaslať vyčistený.

U ostatných produktov, alebo v prípade keď nie je možnosť využiť bezplatný zvoz (zvoz je uskutočnený medzi 8-18: 00, presný čas zvozu nie je možnosť určiť), sa reklamovaný tovar odošle na adresu našej firmy ROBOT WORLD s.r.o., Reklamačné oddelenie, Poděbradská 261/61, 198 00 Praha 9, Česká republika, spolu s popisom závady, kópiou faktúry a záručným listom, alebo je možnosť priniesť osobne na jednu z našich predajní.

Predávajúci posúdi oprávnenosť reklamácie vady na tovare a po posúdení kontaktuje kupujúceho. O spôsobe vybavenia reklamácie vyrozumie predávajúci kupujúceho emailom či telefonicky.

Reklamácia, vrátane odstránenia vady, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní podľa zákona č. 634/1992 Zb odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu neodstrániteľnú.