Doprava zdarma
40procent

Reklamácie

Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku, alebo vám vrátime peniaze.

Pri reklamáciách sa riadime týmito obchodnými podmienkami.

V prípade, že chcete len odstúpiť od zmluvy do 14 dní, kontaktujte nás a vyplňte tento Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Reklamovať tovar môžete jedným z 3 spôsobov:

dodavka-ikonapredajna-ikona irobot-ikona otaznik-ikona

dodavka-ikona Reklamácia prepravnou službou

1) Stačí vyplniť Reklamačný list. Prosím, čo najpresnejšie v ňom popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.

2) Vytlačte si vyplnený reklamačný list.

3) Výrobok vyčistite a starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a kópiu dokladu o kúpe výrobku.

4) Roboty od LG, ZODIAC, GARDENA zasielajte na adresu:

   ROBOT WORLD s.r.o.
   reklamačné, servisné oddelenie
   U Elektry 523/1
   190 00 Praha 9
   Česká republika
   tel. 02/ 205 103 00


  Výrobky značky CleanMate, Neato, Moneual, Hobot, Helpmation, GrillBot, Raycop, zasielajte na adresu:

   (pre bezdotykové koše Helpmation - zasielajte len veká)

   BLAKAR trading s.r.o.
   reklamačné oddelenie
   Azalková 1272
   Jesenice u Prahy
   252 42 Horní Jirčany
   Česká republika
   tel. +420 774 737 789
   email: servis@blakar.cz

Výrobky značky SAMSUNG zasielajte na adresu:
 
   INTERSERVIS LIBEREC s.r.o.
   reklamačné oddelenie
   28. října 41
   46007 Liberec 7
   Česká republika
   tel. +420 482 770 941
   email: mp3@inter-servis.cz

Ostatné výrobky zasielajte na adresu:

(pre bezdotykové koše - zasielajte len veká)

   Pre zásielky odoslané cez Slovenskú poštu:

   ROBOT WORLD s.r.o. - ID 13990
   P.O.BOX 901
   911 01 Trenčín

   Pre ostatné zásielky, odoslané cez kuriéra:

   FROGMAN s.r.o. - depo UPS - ROBOT WORLD s.r.o., ID 13990
   Bratislavská 1804
   911 05 Trenčín

5) Priebeh vybavovania Vašej reklamácie Vám radi oznámime na našej zákazníckej linke.

Správne zabalená zásielka:
jak zabalit zasilku
https://www.roboticky-vysavac.sk/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

 reklamácieReklamácia na predajni

S reklamáciou výrobku Vám radi pomôžeme v ktorejkoľvek predajni ROBOT WORLD.

1) Stačí vyplniť Reklamačný list. Prosím, čo najpresnejšie v ňom popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.

2) Vytlačte si vyplnený reklamačný list.

3) Výrobok vyčistite a spolu s reklamačným listom a kópiou predajného dokladu prineste na Vami vybranú predajňu.

4) Priebeh vybavovania Vašej reklamácie Vám radi oznámime na našej zákazníckej linke. O spôsobe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať e-mailom.

 iRobot - Reklamácia prepravnou službou

1) Prejdite na https://www.irobot.sk/servis a vyplňte požadované údaje.

2) Výrobok vyčistite a starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte vytlačené potvrdenie o registrácii reklamácie, ktoré Vám príde na e-mail, a kópiu dokladu o kúpe výrobku.

3) Po vybavení reklamácie bude zásielka vrátená späť na Vašu adresu.

Správne zabalená zásielka:
jak zabalit zasilku
https://www.roboticky-vysavac.sk/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

 Časté otázky 

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od vás všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.
V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.

Aké dokumenty potrebujem na vybavenie reklamácie?
Stačí Vám kópia dokladu o kúpe výrobku. Ak budete tovar posielať poštou, popíšte nám čo najpresnejšie chybu výrobku, ktorú u nás uplatňujete. Pre rýchlejšie vybavenie prosíme o vyplnenie Reklamačného listu.

Musím výrobok priniesť v originálnom obale?
Nemusíte, obal nie je súčasťou reklamačného konania. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave. Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.

Je potreba s reklamovaným výrobkom dodať aj príslušenstvo?
Áno, dodajte výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a autorizovaný servis bude požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy výrobku.

Čo ak je chybné len príslušenstvo, mám dodať aj hlavný výrobok?
Áno, pri reklamácii príslušenstva, odporúčame dodať aj hlavný výrobok (závada sa nemusí prejaviť).

Ako mi bude opravený tovar doručený?
Výrobok môžeme doručiť na Vami vybranú predajňu alebo priamo na Vami udanú adresu.

Kde zistím, ako pokračuje vybavovanie mojej reklamácie?
Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku.
 
Môže vybavenú reklamáciu prevziať niekto iný?
Áno, je to možné. Poverená osoba musí mať pri sebe originál reklamačného protokolu alebo v mobile SMS, v ktorej informujeme o vybavení reklamácie.