Doprava zdarma
40procent

Servis

Nefunguje Vám Váš robotický pomocník ako má? Radi Vám pomôžeme s opravou.
Opravujeme - robotické vysávače, robotické mopy, bazénové vysávače, čističe okien, robotické kosačky, ... týchto značiek:

Robotické vysávače:

servis robotických vysavačů

Robíme servis robotických vysávačov značiek iRobot Roomba/Scooba, LG, iClebo, CleanMate, Samsung, Sencor, Symbo, Hoover, RobZone, Fun Beat, Fobeli, Carneo, TV Products (King Cleaning), Bralko Galaxy.

Bazénové vysávače:

servis automatických bazénových vysavačů

Robíme servis poloautomatických a automatických bazénových vysávačov značiek Dolphin, Zodiac a Aquabot.

Čističe okien:

servis robotických čističů na okna

Robíme servis robotických čističov okien Hobot a Symbo Weebot.

Antibakteriálny vysávač:

servis raycop

Robíme servis antibakteriálnych vysávačov Raycop.

Robotické sekačky:

servis robotických sekaček

Robíme servis robotických kosačiek značiek Robomow a Gardena.

Cena servisu

Pokiaľ Vám cenová ponuka nevyhovuje a robota nechcete opraviť, hradí sa poplatok na pokrytie diagnostiky servisného strediska konkrétnej značky podľa nasledujúcej tabuľky:

Cena diagnostiky
robotické vysávače         19,00 EUR
bazénové vysávače         57,00 EUR
robotické kosačky         57,00 EUR
drony         32,00 EUR

Tovar na servis k nám môžete dodať nasledujúcimi 3 spôsobmi:

servis predajňa

servis sr

servis cr

otaznik-ikona

prodejna-ikona Servis na predajni

So servisom výrobku Vám radi pomôžeme v ktorejkoľvek predajni ROBOT WORLD

1)   Vyplňte Servisný list. Prosím, čo najpresnejšie v ňom popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od Vás obdržíme, tým lepšie a rýchlejšie môže byť oprava vykonaná.

2)   Vytlačte si vyplnený servisný list.

3)   Výrobok spolu so servisnou formulárom a prineste na vami vybranú predajňu.

4)   Keď bude vypracovaná diagnostika závady, bude Vám na email zaslaná cenová ponuka, po Vašom odsúhlasení, bude výrobok opravený.

Upozornenie: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vyťaženosti servisného strediska.

5) Priebeh vybavovania servisu vám radi oznámime na našej zákazníckej linke

 

dodavka-ikonaServis zaslaním na adresu v SR 

1)   Vyplňte Servisný list. Prosím, čo najpresnejšie v ňom popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od Vás obdržíme, tým lepšie a rýchlejšie môže byť oprava vykonaná.

2)   Vytlačte si vyplnený servisný list.

3)   Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte vyplnený servisný list.

4)   Výrobky zasielajte na adresu: (jedná sa iba o doručovaciu adresu)

Pro zasielky zaslane pres Postu :
ROBOT WORLD s.r.o. - ID 13990
P.O.BOX 901
911 01 Trenčín
 
Pro ostatni zasielky - odeslané pres kurýra:
FROGMAN s.r.o. - depo UPS - ROBOT WORLD s.r.o., ID 13990
Bratislavská 1804
911 05 Trenčín
 

5)   Keď bude vypracovaná diagnostika závady, bude Vám na e-mail zaslaná cenová ponuka. Po Vašom odsúhlasení, bude výrobok opravený.

Upozornenie: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vyťaženosti servisného strediska.

6)   Priebeh vybavovania servisu Vám radi oznámime na našej zákazníckej linke

Správne zabalená zásielka:
jak zabalit zasilku
https://www.roboticky-vysavac.sk/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

dodavka-ikona Servis zaslaním do servisného strediska v ČR

1)   Vyplňte Servisný list. Prosím, čo najpresnejšie v ňom popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od Vás obdržíme, tým lepšie a rýchlejšie môže byť oprava vykonaná.

2)   Vytlačte si vyplnený servisný list.

3)   Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte vyplnený servisný list.

4)   Roboty od LG, ZODIAC, GARDENA zasielajte na adresu:

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamačné, servisné oddelenie
U Elektry 523/1
190 00 Praha 9 
Česká republika
 
Ostatné výrobky zasielajte na adresu:
 
ROBOT WORLD s.r.o.
reklamačné, servisné oddelenie
Běloveská 944
547 01 Náchod
Česká republika 

 

5)   Keď bude vypracovaná diagnostika závady, bude Vám na e-mail zaslaná cenová ponuka. Po Vašom odsúhlasení, bude výrobok opravený..

Upozornenie: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vyťaženosti servisného strediska.

6)   Priebeh vybavovania servisu Vám radi oznámime na našej zákazníckej linke.

Správne zabalená zásielka:
jak zabalit zasilku
https://www.roboticky-vysavac.sk/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

prodejna-ikona Časté otázky

Ako dlho trvá diagnostika robota a zaslanie cenovej ponuky?
Záleží na vyťaženosti servisného strediska. V zásade ide o 2-3 týždne, než Vám príde cenová ponuka na servis.
V sezóne bazénových vysávačov sa môže zaslanie cenovej ponuky na bazénové vysávače predĺžiť až na 3-5 týždňov.
 
Musím výrobok priniesť v originálnom obale?
Nemusíte, pokiaľ však originálny obal máte k dispozícii, pomôže Vám ochrániť výrobok pri preprave.
Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.
 
Čo ak je chybné len príslušenstvo, mám dodať aj hlavný výrobok?
Áno, pri servise príslušenstva, odporúčame dodať aj hlavný výrobok (závada sa nemusí prejaviť).
 
Ako mi bude opravený tovar doručený?
Výrobok doručíme na predajňu, kde bol podaný alebo priamo na Vami uvedenú adresu.
 
Koľko stojí zaslanie robota späť na moju adresu?
Zaslanie kuriérskou službou DHL je spoplatnené sumou 5 EUR.
 
Čo sa stane, ak odmietnem cenovú ponuku?
Ak sa Vám cenová ponuka bude zdať neadekvátna cene výrobku a/alebo príliš vysoká, môžete odmietnuť opravu.
V tomto prípade sa robot vráti neopravený a bude Vám naúčtovaná cena diagnostiky.
 
Čo sa stane, ak si robota nevyzdvihnete zo servisu?
Po 2 mesiacoch dostanete urgenciu na vyzdvihnutie. Pokiaľ ani do 6 mesiacov od ukončenia servisu si výrobok nevyzdvihnete, servisovaný výrobok prepadá v prospech našej firmy.
Bude predaný v rámci bazáru alebo ekologicky zlikvidovaný.