0 €
Diskusia Bezdotykový kôš Lamart sensor 30 L – LT8021
Vladimír Vaštík (23. 05. 2025 11:28)
Francisc (23. 05. 2025 12:20)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte problémy so zakúpeným tovarom. Kompletné informácie ako postupovať v rámci reklamácie nájdete na našich webových stránkach: https://www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie
Pre zasielanie robotov na reklamáciu využívajte nižšie uvedené adresy podľa značiek:
Roboty LG, Zodiac a Gardena - zasílejte na adresu:
ROBOT WORLD s.r.o.,
U Elektry 523/1,
190 00 Praha 9
Výrobky značky: CleanMate, Neato, Moneual, Hobot, Helpmation, GrillBot, Raycop, zasílejte na adresu:
BLAKAR trading s.r.o.
reklamační oddělení
Azalková 1272
Jesenice u Prahy
252 42 Horní Jirčany
tel. 774 737 789
email: servis@blakar.cz
Výrobky značky iRobot:
Certus Mercatus s.r.o.
reklamační oddělení
Do Čertous 2620/11 – Hala I1
193 00, Praha 9 – Horní Počernice
Infolinka: Po-Pá od 7:30 do 15:30
tel.: 245 001 740
e-mail: reklamace@mercatus.cz
Všetko ostatné zasielajte na adresu:
ROBOT WORLD s.r.o.,
reklamační a servisní oddělení,
Mlýnská 304,
547 01 Náchod
Nezabudnite tiež vypnúť na robotovi časovanie. Bez vypnutia hrozí, že sa robot v balení rozbehne a tým hrozí jeho poškriabaniu. Za prípadné poškriabaniu spôsobené spustením robota nenesieme zodpovednosť.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.