0 €
Diskusia Robotický vysávač a mop 2v1 Robotický vysávač Xiaomi X10
Ayon (13. 06. 2025 20:56)
anka (16. 06. 2025 10:52)
Dobrý den,
mrzí nás, že máte problémy so zakúpeným tovarom. Kompletné informácie ako postupovať v rámci reklamácie nájdete na našich webových stránkach: https://www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie
Pre zasielanie robotov na reklamáciu využívajte nižšie uvedené adresy podľa značiek:
Roboty LG, Zodiac a Gardena - zasílejte na adresu:
ROBOT WORLD s.r.o.,
U Elektry 523/1,
190 00 Praha 9
Výrobky značky: CleanMate, Neato, Moneual, Hobot, Helpmation, GrillBot, Raycop, zasílejte na adresu:
BLAKAR trading s.r.o.
reklamační oddělení
Azalková 1272
Jesenice u Prahy
252 42 Horní Jirčany
tel. 774 737 789
email: servis@blakar.cz
Výrobky značky iRobot:
Certus Mercatus s.r.o.
reklamační oddělení
Do Čertous 2620/11 – Hala I1
193 00, Praha 9 – Horní Počernice
Infolinka: Po-Pá od 7:30 do 15:30
tel.: 245 001 740
e-mail: reklamace@mercatus.cz
Všetko ostatné zasielajte na adresu:
ROBOT WORLD s.r.o.,
reklamační a servisní oddělení,
Mlýnská 304,
547 01 Náchod
Nezabudnite tiež vypnúť na robotovi časovanie. Bez vypnutia hrozí, že sa robot v balení rozbehne a tým hrozí jeho poškriabaniu. Za prípadné poškriabaniu spôsobené spustením robota nenesieme zodpovednosť.
Lenka (20. 02. 2024 21:37)
Lukáš (21. 02. 2024 09:40)
Dobrý deň, presuňte robotický vysávač a dok do nového prostredia, zapojte dokovaciu stanicu a pripojte robotický vysávač k doku. Otvorte aplikáciu Mi Home - pravý horný roh Settings - Map Management - kliknite na Create Map v zozname máp. Odporúčame vytvoriť 2. alebo 3. mapu pomocou funkcie Quick Map Build function. Po úspešnom uložení mapy, ak potrebujete vyčistiť podlahu, presuňte robotický vysávač na podlahu blízko východzieho umiestnenia a ručne vyberte zodpovedajúcu mapu v zozname App-Map, aby ste mohli začať upratovať.
Ak nechcete základňu presúvať do nového prostredia, stačí presunúť robotický vysávač do nového prostredia otvorením aplikácie Mi Home - Settings - Map Management - kliknite na Create Map. Po vytvorení mapy, ak potrebujete vyčistiť podlahu, presuňte robotický vysávač na toto miesto a ručne vyberte zodpovedajúcu mapu v zozname App-Map, aby ste mohli začať upratovať. Pretože tu nie je žiadna dokovacia stanica, robotický vysávač začne vysávať/mopovať bez toho, aby sa vracal k stanici.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!


Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.
Mohlo by Vás tiež zaujímať
Robotický vysávač a mop 2v1
Roidmi EVA
Najnižšia cena za posledných 30 dní: 514,00 €
Na objednávku – termín upresníme























































































































